Η δράση αφορά στην κατασκευή ενός δυναμικού site που θα αποτελεί την κύρια διαδικτυακή πλατφόρμα του Οργανισμού Διαχείρισης/Μάρκετινγκ Προορισμού DMO (Destination Management Organization) για τα 10 νησιά (Άγιος Ευστράτιος, Θύμαινα, Ικαρία, Λέσβος, Λήμνος, Οινούσσες, Σάμος, Φούρνοι, Χίος, Ψαρά) της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Η καμπάνια του θα είναι απόλυτα σύμφωνη με τα αποτελέσματα και το όραμα που θα προκύψει από τη μελέτη Σχεδιασμού του Τουρισμού της ΠΒΑ.
O Ανάδοχος καλείται να κατασκευάσει σχετικό portal σύμφωνα με το σχεδιασμό που περιγράφεται στο Αντικείμενο Σύμβασης, το οποίο υποστηρίζει και εικονικές ξεναγήσεις (virtual tours) για τα 10 νησιά του Βορείου Αιγαίου, σύμφωνα με τις τεχνικές περιγραφές που υπάρχουν στη συγκεκριμένη διακήρυξη. Ακόμη, καλείται να προχωρήσει και με μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας τόσο σε Android όσο και iOS περιβάλλον σύμφωνα με τις τεχνικές περιγραφές που αναλύονται εντός της διακήρυξης σε συνεργασία και με το DMO. Το σχετικό υλικό καλείται να το συλλέξει/κατασκευάσει ο ίδιος στο πλαίσιο της εν λόγω προκήρυξης με την αρωγή που μπορεί να του προσφερθεί από το DMO. Τέλος, με στόχο την αύξηση του τουρισμού στα 10 νησιά του Βορείου Αιγαίου σε όλη τη διάρκεια του έτους, ο Ανάδοχος υποχρεούται στην κατασκευή ενός marketing plan τόσο γι’ αυτούς τους 12 μήνες όσο και σε μια πρόβλεψη για τα επόμενα 3 χρόνια. Η πλατφόρμα θα σχεδιαστεί με χρήση σύγχρονων τεχνικών διάδρασης με το κοινό, καθώς επίσης με χρήση τεχνικών βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization).